OPĆENITO O PROGRAMIMA
Primarni 10 satni program, čije je temeljno polazište Nacionalni kurikulum, ima zadaću i cilj utjecati na cjeloviti razvoj i odgoj, usklađen sa individualnim potrebama i razvojem svakog djeteta. Obogaćen je paletom integriranih programa, kao što su situacijsko učenje stranog (engleskog) jezika, brain gym, program razvoja emocionalne inteligencije, poticanje senzomotorne integracije, ples pisanja, etno eko, atelje i mala škola.
njihova kontroliranja. U praktičnom smislu se odnosi na emocionalne i društvene vještine. Usmjerava se na ulogu osjećaja u našem svakodnevnom životu, način na koji utječu na naš razum i ponašanje i kako ih možemo što efikasnije, korisnije, upotrijebiti.
Kod djece potičemo razvoj emocionalne inteligencije kako:
– stvoriti svijest o samom sebi i vlastitim emocijama: koje emocije imamo, zbog čega se osjećamo tako kako se osjećamo
– nositi se s emocijama i upravljati njima, posebno onim neugodnim
– razumijeti osjećaje drugih ljudi, suosjećanje (empatija)
– pozitivno i prilagođeno surađivati sa vršnjacima
– razvijati ustrajnost i efikasne strategije suočavanja sa stresnim situacijama
Usklađeno funkcioniranje svih područja mozga dovodi do poboljšanja:
– motoričke koordinacije
-koncentracije, pažnje i pamćenja
-školskih vještina (pisanja, čitanja, matematičkih i jezičnih vještina)
-organizacijskih vještina
-logičkog mišljenja i razumijevanja
-emocionalne ravnoteže
-smanjuje napetost i hiperaktivnost…
Aktivnostima za poticanje senzomotorne integracije kod djece istovremeno se potiče razvoj svih sedam senzornih sustava: vestibularni (kretanje), proprioceptivni (mišići i zglobovi), taktilni (dodir), vizualni (vid), auditivni (sluh), olfaktorni (miris) i gustativni (okus) te usvajanje, povezivanje i usklađivanje svih informacija koje iz tih sustava dolaze u mozak djeteta
Program poticanja senzomotorne integracije provode odgojiteljice u skupinama kroz svakodnevne aktivnosti , kao što su:
- bojanje prstima,
- igranje s vodom,
- bosonogo hodanje po različitim površinama
- prepoznavanje objekata na osnovu taktilnih informacija,
- učenje održavanja ravnoteže,
- provlačenje kroz labirinte,
- prepoznavanje voća i druge hrane na osnovu okusa,
- igranje “mirisnog” memory i sl.
Primarni cilj ovog programa je da djeca na prirodan i zabavan način usvajaju tečnost i ritam pisanja, te pri tom doživljavaju radost stvaranja. U Plesu pisanja ništa nije pogrešno. Svako dijete može naći nešto što će ga zadovoljiti, postići uspjeh i stvoriti pozitivnu sliku o sebi
Atelje je mjesto kreativne slobode, inovativnog istraživanja i razvoja, manipuliranja različitim materijalima, upoznavanja i eksperimentiranja slikarskim tehnikama. Atelje je mjesto međusobne suradnje u kojem djeca sudjeluju u stvaralačkom procesu pri čemu se aktiviraju i razvijaju svi njihovi kreativni, kognitivni i emocionalni kapaciteti.
Ritmika

























